JAG ÄLSKAR ATT SVARA PÅ SÅNA HÄR LISTOR.

Vad heter du?
Louise.
Var bor du?
I den underbara solstaden Karlstad.
Var vill du bo?
Antingen i Karlstad eller någonstans på Västkusten.
Har du några smeknamn?
Mysen, hjärtat, gullemysen, lilla mystjejen, älskling, osv.
Har du någon favoritartist?
Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, Joel Alme, plus sisådär tusen till. Typ.
Favoritband?
The Knife, Coldplay, för att bara nämna två.
Någon speciell favoritlåt?
För Sent För Edelweiss, Jag Vet Vilken Dy Hon Varit I och Shelley med Håkan Hellström.
Vilken typ av musik föredrar du?
Det beror på vilket humör jag är på, men just nu är det mest "partymusik".
Vem är din bästa vän?
De jag berättar mest för är Danne & Rebecca. Det gör jag bara till vänner som står mig nära. Men bästa vän känns lite dagisnivå. Tänker liksom på ordet bästis. Usch.
Civilstatus?
I ett förhållande med en underbar man.
Är du kär?
Nej, det är därför jag är i ett förhållande... Klart som fan jag är kär!
I vem?
I min underbara manvän Daniel.
Hur är den perfekta pojk-/flickvännen?
Som min pojkvän; lång, charmig, pratar västkustska, får mig att skratta och känna mig trygg. Han älskar mig för den jag är och har fått mig att växa som människa. Ingen är perfekt, men han är jävligt nära.
Nämn en sak som betyder väldigt mycket för dig?
Kärleken.
Vilken låt lyssnar du på just nu?
Shelley med Håkan Hellström.
Vad får den dig att tänka på?
Göteborg, sommar, chill.
Vad finns på ditt skrivbord?
Alldeles för mycket, så som; cd-skivor, pennor, böcker, osv.
Är ditt rum stökigt?
Mitt ena rum; nej. Mitt andra rum; inga kommentarer.
Vad har du uppe på din dator just nu?
Internet; facebook, blogg.se och Tempels hemsida. Plus Spotify.
Har du tagit droger?
Aldrig någonsin.
Vad klarar du dig inte utan?
Min mobil eftersom jag inte skulle klara mig utan alla gulliga sms från min gos.
Vad är det roligaste som finns att shoppa?
Sneakers eller accessoarer.
Nämn några personer du verkligen ser upp till?
Såna som har varit på botten men tagit sig tillbaka upp på toppen igen.
Vilka sporter gillar du?
Hockey. Tennis. Bilsport. Friidrott. Men mest manliga sporten hockey.
Nämn någon du hatar?
Människor som tror sig vara bättre än andra.
Står du alltid för dina åsikter?
Oftast, ja.
Vad gillar du att äta?
Tacos. Nachos. Tortillas. Kyckling. Sallad.
Och att dricka?
Coca Cola, vatten, citronvatten.
Nämn de tre snyggingar av motsatt kön?
Om jag inte ska nämna min kille; Nicholas Angell, Dominik Granak och Mattias Andreasson.
Det perfekta mellanmålet?
Fruktsallad med lite naturell-/vaniljyoghurt.
Kollar du på melodifestivalen?
SJÄLVKLART! Jag sitter till och med och ger betyg till alla låtar i finalen. Hehe.
Vad lyssnar du på när du är ledsen?
Håkan Hellströms depplåtar.
Hade du det kul i helgen?
Kommer ha ännu roligare kommande helg.
Vad ser du fram emot?
Den kommande helgen då jag äntligen får krama min gos igen.
Vad ska du göra senare?
Prata med älskling och sedan sova.
Följer du några TV-program?
Solsidan är nog det enda som jag följer.
Brukar du sminka dig?
Varje skoldag, plus även på helgerna om jag ska göra något speciellt.
Vad köpte du senast?
En stickad tröja och en halsduk från Gina Tricot.
Pluggar eller jobbar du?
Jag pluggar, går Sam-Media linjen. Kommer nog fortsätta plugga även efter att jag har tagit studenten, men det är ett år kvar dit. Mycket kan hända på den tiden.
Biter du på naglarna?
Inte längre, vilket jag är glad över.
Vem ringde du senast?
Min kära far.
Vem fick du senast sms av och vad stod det?
Något sms från syrran om att vi ska gå på Italobrothers när dom kommer till Tempel.
Är du nöjd med dina tänder?
Hyfsat nöjd, men dom kunde ha varit mycket vitare.
Vart skulle du inte vilja bo?
Spelar ingen roll vart jag bor, bara jag bor med gos och att det är i Karlstad eller på Västkusten.
Vem skulle du vilja vara som?
Mig själv, fast i en lite snyggare och smalare version.
Vad vill du ha just nu?
Min älskling här hos mig.
Till sist... Vad skulle du göra om du ensam fick styra Sverige för en dag?
Vara med på tv och vinka till mitt folk.
2011-03-07 22:57:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback