IMORGON: FÄRJESTAD BK - AIK.



Imorgon väntar ett besök  i ett utsålt Löfbergs Lila Arena för att se FBK-AIK.
Om jag är taggad? Ungefär inte alls.

Men jag vet att jag förmodligen kommer vara helt jävla astaggad imorgon, om jag lyckas släppa tankarna på en annan sak. Imorgon skulle kunna bli en överbra dag, istället kommer den bara, på sin höjd, bli bra. Men om man tänker på hur veckan har varit så är ju det typ 100 gånger bättre.

Finns bara en sak som skulle göra morgondagen helt sjukt jävla bra och det är om Jonas Junland får näta. Gör han det så kommer jag gå från arenan med ett stooort leende. Så snälla junis, GÖR ETT MÅL! Gärna fler, men i alla fall ett. För min skull? Snälla?


2011-03-25 18:36:06
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback