HE'S THE LOVE OF MY LIFE.



Mina ögonlock hänger tunga, men jag kan inte sova än. Kan inte sova förrän jag får ett sms från min älskade gos där det står att han är hemma. Token åkte nämligen upp till Karlstad för att se på hockey idag och är nu påväg hem igen. Han är liiiite väl störd, tur att det finns annat som väger upp. ;)

Jag överraskade honom idag på hockeyn. Sa att jag var hemma när jag egentligen befann mig i arenan. Innan första pausen så skrev jag till honom att han skulle möta mig, han bara: "Är du här?". Hehe. Busigt av mig att luras, men fan vad nice det var att träffa honom igen. Om det än bara var för några minuter.

På fredag syns vi igen, i en annan stad.
Göteborg, here I fucking come!




2011-03-17 00:55:29
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback