FRÅN 8.40 TILL 11.20.

Att sluta 11.20 borde man göra oftare. Att komma hem, titta på klockan och se att den inte ens är 12.00 än känns så otroligt underbart. Lite skillnad mot tisdagar, då vi slutar 17.00 och avslutar med en fyra timmar lång lektion i det tråkigaste ämnet som finns - Multimedia A.

Idag hade vi endast två lektioner. 8.40 började dagens skoldag och då stod idrott på schemat. Jag brukar tycka att det är det mest hemska ämnet någonsin, men idag så var det faktiskt roligt! Vi körde stressboll, vilket innebar att vi spelade både fotboll, innebandy, handboll, basket och killerball. Jag är som en liten unge när jag gör mål och någon skriker "Bra Louise!". Jag typ rodnar och ler fånigt. Hehe...

Under dagens andra, och därmed också sista, lektion hade vi matte. Seriöst. Jag fattar inget. Orkar inte förstå heller. Jag ogillar (läs: hatar) matte! Och jag som valde matte C som individuellt val nästa år, good luck liksom. Det som är så frusterande är att jag vet att jag skulle förstå om jag verkligen försökte, men nu chillar jag bara runt och får ett G. Skärpning Louise!

Next up; vila, sen plugg!
Pusshej


2011-03-31 12:26:41
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback