DAGENS...


En bild som jag la in bara för att.

... låt: Born This Way - Lady Gaga.
... klädsel: Svarta leggings, vitt linne, svart linne, mörkblå kofta & randig halsduk.
... frisyr: Utsläppt. Tråkigt. Som vanligt då alltså.
... make up: Consealer foundation, rouge, ögonskugga, kajal, mascara & ögonbrynspenna.
... dricka: Vatten.
... mat: I skolan; ris & korvstroganoff. Hemma; pommes, kassler & sås.
... godis: Ja, idag har jag syndat. Hatar mig själv.
... film: Gilbert Grape. Jag försökte hålla tillbaka tårarna genom hela filmen.
... tidning: VeckoRevyn har äran att bli läst innan jag sluter ögonlocken över mina blå ögon.
... vän: Dom där två. Ni vet.
... person: Den där snubben. Ni vet.
... vill ha: Imorgon.
... saknad: Får nog svara den där snubben på den här punkten också.
... köp: "Mellanmål" från kafeterian.
... bästa: Skulle kunna säga att det var att HV förlora mot AIK, men jag är inte så taskig.
... sämsta: Multimedia A.
... internetsida: Ansiktsboken.
... beroende:
... roligaste: Vilken av alla roliga händelser ska jag välja? 
... blogg: -




2011-03-15 22:56:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback