BERG OCH DALBANA KÄNSLOR.

Är så jävla förbannad, sur, nervös, osv. Att jag har den där förbannat roliga veckan gör ju det hela inte direkt bättre om man säger så. Förbannad och sur vet jag inte varför jag är, förmodligen för att jag vill så jävla gärna gå på matchen på lördag, men biljetterna är slutsålda. Roligt.
Nervös är jag för att jag ska ha ett muntligt anförande i Svenska B imorgon. Kommer få ägg kastade på mig (ok, kanske inte) för jag ska prata om åldersskillnad i ett förhållande. Blir nog intressant.


2011-03-21 22:42:26
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
elli
DATUM: 2011-03-22 | TID: 00:19:41
URL: http://elliochella.blogg.se/

Det finns bilister kvar att köpa via Ticnet! Då får du stå i klacken 1) där man vill stå och 2) där din Daniel brukar stå.



Lycka till på den muntliga delen!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback