44 ÄR ETT MAGISKT NUMMER.



Igår var Jonas Junland-många inne på min blogg, alltså 44 stycken.
44 är ett magiskt nummer. Jonas Junland har det nu, även Janne Niskala har haft det.
Nästa spelare som bär det kommer vara lika kung, för det är för mig ett magiskt nummer.

Roligt att jag är så seg och inte har blivit så här Junland-skadad förrän nu, när det är några veckor kvar av säsongen. Något som också är väldigt roligt (ironi) är att han bara har skrivit på ett ettårskontrakt med Färjestad, kontraktet går alltså ut efter den här säsongen.... Hoppas vid Gud att han kommer stanna längre!

Dock läste jag nyss detta i VF's hockeyblogg:
"Bloggen skriver dessutom att Färjestad kommer att göra sig av med Jonas Junland. Kan mycket väl stämma. Inte på grund av hans spel, ”Junis” har varit grym i slutspelet, men på grund av hans prislapp. Tror han sticker över till Nordamerika igen nästa säsong dessutom."

........


2011-03-28 15:02:01
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
Pisan
DATUM: 2011-04-01 | TID: 21:23:07
URL: http://pisansliv.blogg.se/

Fin blogg!:)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback