FYRA DAGAR KVAR TILLS SOMMARLOV PÅ RIKTIGT.

Jag längtar.
Om fyra dagar har jag också sommarlov. Sommarlov på riktigt. Om fyra dagar har jag arbetat klart de tre veckorna som vi skulle sommarjobba för att få pengar i slutet av julimånad. Det känns fantastiskt skönt! Inte bara för att jag då har jobbat klart för den här sommaren, utan också skönt för att jag då, för första gången i mitt liv, får känna på hur det känns att få lön för ett arbete.

Jag är ju van att det, varje månad, rullar in 1050 kronor på kontot, men det är ju bidrag. Vad gör jag för att få de kronorna liksom? Jag går i skolan. Det är allt jag gör. Nu har jag verkligen jobbat för att få pengar. Okej, jag har inte haft det mest krävande arbetet, men hey, jag har i alla fall gjort något. Det känns för jävla bra!


Älska mitt ena ögonbryn på bilden. Hehe.

2011-06-27 22:09:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback