DEN TJUGOFEMTE DAGEN I JUNI.



Dagens mående:
Jag mår bra.
Dagens humör: Upp och ner, så att säga.
Dagens vill ha i allmänhet: En kropp redo för beachen vore ju inte fel.
Dagens materiella vill ha: En långklänning.
Dagens planer: Chilla lite och så, you know.
Dagens beroende: Mitt nya lipgloss som jag fick med i VeckoRevyn.
Dagens längtan: Efter min lön.
Dagens klädsel: Blå, slitna, jeans, vit topp & svart tröja.
Dagens smink: Consealer, foundation, puder, rouge & mascara.
Dagens frisyr: Fönat och sprayat.
Dagens låt: Snälla Bli Min - Veronica Maggio.
Dagens dummaste: Allt förutom vissa saker.
Dagens bästa: Att jag fick klappa en lammunge. (Varning för att låta som fem år)
Dagens misslyckande: Att klappa getungen. (Varning för att låta som fem år)
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens godis: Två bitar mörk choklad.
Dagens mat: Ris, kycklingfilé, sallad och sås på Restaurang Skutan.
Dagens tidning: VeckoRevyn.
2011-06-25 21:54:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback