SLUT I HJÄRNAN. SLUT I KROPPEN.

Jag är helt slut. Bokstavligen HELT slut, både i hjärnan och i kroppen.
Anledningen?

Jag sommarjobbar på en förskola och även om det knappt var tio barn på den avdelningen där jag jobbar så är det otroligt jobbigt för hjärnan att vara där. Dock ska jag absolut inte klaga, för jag hade inte kunnat be om ett bättre sommarjobb; för även om det är jobbigt och ibland även långtråkigt så är det också otroligt roligt att få jobba med barn.

Anledningen till att jag är slut i kroppen är för att idag, efter jobbet, så plingade Marie på dörren. Vi gick två varv i Rudsskogen och det var sjukt jobbigt för en sådan otränad människa som vad jag är. Jag sprang i början också. Det var något jag ALDRIG skulle ha gjort. Håll i hela magen och typ blodsmak i munnen, blev resultatet. Haha. Misslyckad jag är.


Naw. Tack så mycket.


Här gick jag förut, helt underbart spår i skogen.
2011-06-14 20:46:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback