DEN TRETTONDE DAGEN I JUNI.

Dagens mående: Ont i huvudet efter den "jobbiga" arbetsdagen, men efter lite vila så är jag på topp igen.
Dagens humör: Har gått från att vara down till att bli glad.
Dagens borde: Idag känner jag inte att jag borde något. Okej, städa kanske.
Dagens vill ha i allmänhet: Sommarlov, på riktigt.
Dagens materiella vill ha: Det skulle ju inte sitta helt fel med en schyst långklänning.
Dagens planer: Jag ska borsta tänderna, prata med älskling & pappa, sen ska jag sova.
Dagens beroende: Ordet/lätet/whatever "naaw".
Dagens längtan: Samma som på punkten "dagens vill ha i allmänhet".
Dagens klädsel: Leggings, blommig klänning & tröja.
Dagens smink: Consealer, foundation, puder, rouge & mascara.
Dagens frisyr: Vanligt. Rakt. Tråkigt, med andra ord.
Dagens låt: Scheiße - Lady Gaga.
Dagens dummaste: Idag vill jag inte klaga.
Dagens bästa: Att jag ska på Arvika Hamnfest i augusi och se Veronica Maggio.
Dagens misslyckande: Att jag åt godis PLUS en muffin med något på. Hemskt... Gott.
Dagens köp: Ingenting, ingenting alls.
Dagens godis: Lite lakrits. Lite choklad.
Dagens mat: Potatisgrejs (vet inte vad det heter), kycklingspett, bearnaisesås & grönsaker.
Dagens tidning: Aftonbladets rosa sporttidning.
2011-06-13 22:28:17
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback