NU HAR JAG SOMMARLOV!

Nu har jag sommarlov. Eller okej, jag börjar jobba redan på måndag, men det räknas liksom inte. Jag har sommarlov nu och det känns så sjukt konstigt. För första gången i mitt liv så längtar jag tills skolan börjar igen. Det har aldrig hänt förut. Jag känner mig så otroligt tacksam över att jag går i den klassen som jag går i, för även om jag inte pratar jättemycket med alla så känner jag ändå att jag kan prata med alla och det känns fantastiskt! Jag kan, med handen på hjärtat, säga att jag kommer sakna alla i sommar. Några kommer jag träffa, några inte.

Hur som helst så ser jag fram emot nästa läsår.
Det kommer bli fantastiskt!
SPM2(3)A, ni är grymma!

2011-06-10 12:49:44
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback