SAKER JAG STÖR MIG PÅ:

- Folk som "MÅSTE" dricka på högtider, som till exempel nu på Midsommar.
  Vad är grejen liksom? För mig är högtider dagar då man ska vara med vänner och familj, umgås och ha det trevligt. Det är inte dagar då man ska supa sig redlös och undra dagen efter vad fan man har gjort. Det känns lite fjortisvarning på det faktiskt.

- När folk skriver på Facebook om att de dricker.
  Okej, du öppnade nyss en öl. Vad ska jag göra? Jubla? Göra vågen? Oj. Nu tog du en whiskey också. Fan vad bra du är! WOOOOOOHOOOOOOOO! Ska nog till och med köra en liten segerdans också. Oj, se vad jag dansar. Dans dans dans. Fast nä...

- Ungar som härmar varandra.
  X häller ut sitt vatten när X och Y målar med vattenfärg. Efter en stund så kastar Y ner sin mugg med vatten bara för att X råka hälla ut sitt vatten. Bara för förskolefröken att torka upp allt vatten. Åter igen.

- Att min mobil är totalt väck.
  Hör här; jag kan numera varken ringa till någon, svara när någon ringer till mig, skriva "wxyz", låsa den, klicka på tillbakaknappen eller höja ljudet. Behöver jag säga att jag vill ha en ny? Nej. Tänkte väl det.

2011-06-22 22:37:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback