RESTAURANG SKUTAN.



Efter att jag, mamma, pappa & carro hade varit på Mariebergsskogen så åkte vi till Skutberget för att äta. Jag och pappa beställde grillad kycklingfilé med ris och sås, medan mamma och carro beställde en dagens. Riktigt god mat var det så det blir nog att åka dit igen någon gång.

Förresten så har jag inte ätit godis sedan i måndags, om inte två bitar mörk choklad räknas. Känner mig riktigt duktig. Har i och för sig ätit frukt varje dag istället, men just nu känner jag att det är bättre än godis. Ska äta godis en dag i veckan har jag tänkt, men jag vill börja med att inte äta något godis alls på, sisådär, två veckor just för att se om jag klarar av det. Hittills så går det ju galant!
2011-06-25 19:53:24
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback