ÖVNINGSKÖRNING.

Jaha. Roligt att typ 4576858978043 personer på Facebook har tagit körkort idag. Jävligt roligt. Grattis. Verkligen. Roligt att jag fortfarande inte har börjat övningsköra. Något som dock är roligt är att min kille ska ringa imorgon och boka tid för handledarkursen. Jag har gått den, men han har inte gjort det, så nu är det hans tur!

WOHO!

Jag ska få köra bil med min älskade! Kan det bli bättre? Nej, faktiskt inte. Kommer dock vara sjukt nervös när jag sätter mig i bilen första gången bredvid min kille och ska köra iväg. Fast okej. Kommer nog vara sjukt nervös vem jag än kör med. Men det ska bli så otroligt roligt! Jag längtar!

2011-06-20 21:38:37
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback