MIN VÄRSTA MARDRÖM HAR BLIVIT SANN.

Jag har, för er som inte redan vet det, en storasyrra på tjugoåtta jordsnurr. Hon och jag har haft en lite blandad relation till varandra genom åren. När, till exempel, jag var liten så kunde vi knappt vistas i samma rum utan att börja bråka. Den här relationen har blivit bättre med åren och nu, under de senaste åren, så har den blivit riktigt, riktigt bra. Hon är en person jag kan prata med om allt.

Tyvärr är det slut på det nu.
Tyvärr har jag härmed sagt upp mitt systerskap med denna tjej (dam).

Anledningen?
HON HAR GÅTT OCH BLIVIT MED EN ALLDELES FÖRTJUSANDE SONY ERICSSON XPERIA ARC!!!!!!!!
DET HÄR ÄR VÄRRE ÄN VÄRST, MIN VÄRSTA MARDRÖM HAR BLIVIT SANN!!!!!!!

Jag har varit totalt nerkärad i denna gosiga mobil sedan Rebecca köpte en och visade hur underbart bra bilder den tar och hur underbart bra videokvaliten blir. Jag har ända sedan den dagen suktat över den. Men för en fattig student är den blott en dröm...

Nej, jag får väl börja gå på gatan för att skramla ihop pengar till en. Om inte det hjälper så får jag väl sälja mig också. Jag kanske, i bästa fall, kan få en tia för ett ligg. Så ja, jag kanske har fått ihop pengar till en om sisådär några år. Då när den redan är klassad som en stenåldersmobil.


Jag älskar dig, min underbara dröm.
2011-06-05 20:27:02
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback