LITE SÅHÄR KÄNNER JAG.

Jag tycker synd om de 20 (ja, antalet läsare har rasat, men är det egentligen så konstigt?) som, dagligen, klickar sig in här i hopp om att jag har uppdaterat. För som ni nog ser så uppdaterar jag likt en trasig kratta. Jag har kommit in i en period då jag känner mig lite halvtöntig när jag skriver på bloggen.

Liksom; varför ska jag skriva något som helt okända människor kan läsa?
Och; vem skulle, egentligen, vilja läsa det här ointressanta jag skriver om?

Lite så känner jag.
2011-06-16 21:57:52
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Frukostbloggarn
DATUM: 2011-06-17 | TID: 05:35:46
URL: http://frukostera.blogg.se/

Vi gillar dig - och därför läser man din blogg! :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback