IBLAND ÄR FOLK ROLIGA.

Igår skrev jag på min Facebook att jag nog var världens sämsta flickvän, någonsin.
Det som jag tycker är roligt med det är kommentarerna jag fick. Jag fick två stycken. Den ena från min morbror som undrade vad jag nu hade gjort. Okej, han är min morbror. Vi är släkt. Det är okej att fråga då. Det som dock var roligt var den andra kommentaren. Den var från någon random kille som undrade varför.

Ska någon jag inte ens känner få svaret på den frågan?
Nej.

Om någon som jag inte känner skriver något liknande på sin status så skulle ju jag aldrig ens komma på tanken att fråga. Klart man blir nyfiken, det gör jag också, men jag skulle aldrig kommentera statusen. Men det är ju bara jag.
2011-06-04 14:22:01
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback