GJORDE MITT SÄMSTA KÖP NÅGONSIN.

HELLU!
Idag spenderade jag en timme och tjugo minuter i skolan sedan tog jag och Sara bussen till stan. Köpte två korta toppar från Gina Tricot, för att ha under linnen, samt ett rosa linne med tryck på från samma affär. Det sistnämnda kan vara mitt sämsta köp någonsin. Det var svartfläckigt, vilket jag inte såg förrän jag provade det hemma, på grund av att trycket färgar av sig.

Jag tänkte att det skulle försvinna när det blev tvättat, men tror ni att det gjorde det? NEJ, det blev värre. HGKHFLÖJLKDHJLHK. Lämna tillbaka blir. Om jag nu får det när lappen är borta plus att jag har tvättat det. Bäst för dom att jag får, för annars så lägger jag mig ner och dör. Helt seriöst alltså.

2011-06-01 20:02:27
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback