FRÅN VÄRMLAND TILL BOHUSLÄN.

Vaknade i Värmland och kommer somna i Bohuslän.
Däremellan har jag hunnit med att göra mig i ordning, packa klart, åkt med pappa till busstationen, suttit i fyra timmar i en buss för att sedan bli hämtad av min älskade i Göteborg. Tänk vad mycket man kan hinna med på sisådär en förmiddag, middag, eftermiddag och kväll.

Nu kommer jag stanna här tills klockan 15.45 på måndag då jag återigen ska färdas i fyra timmar i en buss, men den gången åt fel (rätt?) håll. Jag gräten skvätt förut när jag åkte från Karlstad. Älskade Karlstad liksom. Där har jag varit i största delen av mitt liv, har knappt varit utanför den stan förut. Men det var, ja, förut det. Nu är det annat. Dock har jag väldigt svårt att se mig själv flytta från Karlstad, men men. Det är inget jag behöver fundera på nu. Har ju ett år kvar på gymnasiet först, sen kan jag börja tänka på det.

Vi kör en låt med Veronica Maggio som avslutning.
Mest för att det inte ska bli ett sånt där tråkigt inlägg med bara text.
Puss!

2011-06-02 20:11:44
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback