FJÄRDE ARBETSDAGEN PLUS EN PROMENAD.

Idag gjorde jag fjärde arbetsdagen på mitt sommarjobb på en förskola här i Karlstad. Även om det är jobbigt att, dels gå upp så tidigt, men också att arbeta med småbarn så trivs jag som fisken i vattnet. Alla är verkligen jättetrevliga. Framför allt så tycker jag om personalen. Vilket härligt gäng dom är! Jag är så nöjd över att jag blev placerad på den avdelningen, för det kunde inte ha blivit bättre än så.

Efter avslutad arbetsdag så gick jag backen upp hem till mig, bytte om och gick ut på en cirka 50 minuter lång promenad. Jag gick bland husen här på Rud, fram till Pekås, ner för backen, bredvid planen där dom brukar spela amerikansk fotboll, förbi parkeringen mitt emot Löfbergs Lila Arena, över gatan och runt den byggnaden, följde älvvägen en kort bit och gick sedan på andra sidan LLA, över vägen, bredvid planen där dom spelar amerikansk fotboll, upp för den låååånga backen till Norra Rud och sen hem.

Herre. Min. Gud. Vad. Duktig. Jag. Kände. Mig.


Där, borta i fjärran, finns Löfbergs Lila Arena.

2011-06-16 22:20:08
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Elli
DATUM: 2011-06-17 | TID: 16:17:52
URL: http://elliochella.blogg.se/

Löfbergs Lila Arena



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback