DET HÄR ÄR MIN TISDAG.

Annars kan det ju vara roligt att börja 9.10 imorse och få reda på att man lika gärna hade kunnat komma dit runt 10.30 istället. Jag ger fan i om det bara var en timme och tjugo minuter om att göra för det som det handlar om är att jag kunde ha sovit ett bra tag längre än vad jag gjorde... Extra roligt att jag slutade 10.20 cirka på grund av att vi kunde lämna tillbaka böckerna (som vi egentligen skulle lämna in 10.30) tidigare.

Gick till busshållsplatsen för att vänta på bussen hem. Busstabellen visade att det var fem minuter kvar tills bussen skulle komma. En tanke slog mig "Varför ska jag hem för? Jag åker till Skoghall istället och överraskar syrran". Tänkt och gjort så gick jag först till Wallinders (Ica, för er som inte vet) för att köpa bröd och juice som jag skulle ha med mig till syrran. Efter det tog jag bussen in till stan, bytte till 903:an mot Skoghall och gick sedan av vid Skoghalls centrum.

Gick hem till syrran, åt frukost, åkte till pappa och sedan gick jag och syrran ner till pizzerian för att äta lunch. Pommes, bearnaisesås och fläsknoisette blev det för min del. Innan vi gick hem igen så tog vi vägen förbi frisörsalongen och beställde tid för klippning, så imorgon ska jag bli sommarfräsch! Woho!
2011-06-07 16:59:08
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback