DEN TJUGOSJUNDE DAGEN I JUNI.



Dagens mående:
Mitt mående är bra.
Dagens humör: Har knappt fuckat ur alls. Bra Louise!
Dagens vill ha i allmänhet: Mig bredvid min pojkvän i hans säng.
Dagens materiella vill ha: En ny mobil. Eller; biltelefon, som mormor säger.
Dagens planer: Skriva klart denna lista, borsta tänderna, läsa lite och sedan sova.
Dagens beroende: Jordgubbar. Har nog aldrig ätit så mycket jordgubbar som vad jag har gjort denna sommar.
Dagens längtan: Efter att min pojkvän ska få semester så vi kan vara tillsammans mer än en helg i sträck.
Dagens klädsel: Först; leggings, blommig klänning & svart tröja. Sen; leggings, rosa oversize topp & beige tröja.
Dagens smink: Consealer, foundation, puder, rouge & mascara.
Dagens frisyr: Totalt naturligt.
Dagens låt: Rolling In The Deep - Adele.
Dagens dummaste: Mitt äckliga finger, plus att jag kanske åt lamm idag. Ville kräkas.
Dagens bästa: Att jag påbörjade sista veckan på sommarjobbet.
Dagens misslyckande: Nej, idag har jag inte misslyckats med något.
Dagens köp: Ingenting, men mamma har beställt en långklänning till mig. Woho!
Dagens godis: Ingenting alls. Känns så otroligt skönt att kunna skriva så.
Dagens mat: På jobbet; spaghetti & köttbullar. Hemma; sallad med kassler & quinoa.
Dagens tidning: Aftonbladet eller något.
2011-06-27 23:47:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback