DEN TJUGOFÖRSTA DAGEN I JUNI.



Dagens mående:
 Jag mår bra, tackar som frågar.
Dagens humör: Hmm... Jo, jag är glad. Riktigt glad.
Dagens borde: Det är sommarlov. Då finns det inget som heter "borde".
Dagens vill ha i allmänhet: Sommarvärme och sol, så jag slipper se ut som en snöhög.
Dagens materiella vill ha: En ny mobil som man kan låsa och skriva "wxyz" på.
Dagens planer: Prata med min kille, göra mig i ordning & sova.
Dagens beroende: Det låter så missbrukaraktigt...
Dagens längtan: Efter att få köra bil med min kille.
Dagens klädsel: Leggings, linne, oversize topp & tröja.
Dagens smink: Consealer, foundation, puder, rouge, ögonbrynsskugga & mascara.
Dagens frisyr: Nytvättat. Utan hårprodukter.
Dagens låt: The Golden Age - The Asteroids Galaxy Tour.
Dagens dummaste: Fuckade ur lite förut, men annars ingenting.
Dagens bästa: MIN KILLE SKA GÅ HANDLEDARKURSEN PÅ TISDAG!!!
Dagens misslyckande: Att vara vaken hela dagen. Hehe.
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens godis: Ni kommer inte att tro mig, men jag har faktiskt inte ätit godis idag. *Stolt*
Dagens mat: På jobbet; ris & fiskgratäng. Hemma; äggröra, bacon & sallad.
Dagens tidning: Jag har inte öppnat en tidning idag.
2011-06-21 19:53:58
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Gosen
DATUM: 2011-06-21 | TID: 20:04:08

Klart vi ska köra..eller ja du ska köra:)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback