DEN SISTA SKOLDAGEN UNDER ANDRA LÄSÅRET.

Jag var idag innanför skolans väggar i cirka två hela timmar. Det är länge om man jämför med hur länge jag har varit där, i snitt, varje dag under den senaste tiden. Idag hann jag med att se på en föreställning signerad SPM2B, städa rent mitt skåp från papper och böcker, få reda på betyget i ämnet Multimedia, göra en hemlig sak (fan vad coolt det lät) samt att titta på början av tårtbakartävlingen i skrivsalen.

Imorgon är vi lediga på grund av studenten och på fredag så har vi avslutning i aulan först innan vi sedan ska förflytta oss till klassrummet för att spendera en timme där tillsammans. Det ryktas om att det blir tårta på fredag också. Mumsigt avslut kan tyckas, och ja, jag håller faktiskt med.

2011-06-08 22:20:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback