DAGENS HÄNDELSER:

- Gick upp 11.00; åt frukost och gjorde mig i ordning.
- Åkte till Mariebergsskogen med älskling.
- Dog när jag fick klappa fårungar och lammungar, ja jag är 18 år.
- Dog när jag såg kaninungar som låg i matskålen när kaninmamman åt, ja jag är 18 år.
- Åkte till Bergvik; köpte foundation och åt på Max.
- Åkte från Bergvik till Karlstads Flygplats, vidare till Kil och sedan till Våxnäs.
- Köpte godis i godisaffären på Våxnäs.
- Åkte hem till mamma.
- Åkte hem till pappa.
- Åt mat (Calzone) från matstället i centrum på Skoghall.
- Blev trött och åkte hem.

Eftersom jag tydligen inte kan publicera bilder just nu så får det här inlägget vara bildlöst tills vidare.
2011-06-19 00:37:54
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback