I'M BACK "HOME".

Hemma hos mamma igen efter fem dagar hos pappa. Det var längesedan jag var hos pappa så länge. Förr var jag alltid där varannan helg och även ett par nätter i veckan, men det har blivit mindre nu. Antar att det lätt blir så när man blir äldre. Huvudsaken är ju ändå att vi ses. Och det gör vi. Ofta.

Mamma kom i alla fall och hämtade mig runt klockan ett-halv två, men innan vi styrde kosan hemåt så åkte vi till mormor och morfar för att se hur den sistnämnda mådde. Han opererades igår och fick komma hem bara någon timme efter operationen. Helt sjukt, om ni frågar mig, men han mår bra. Det är det som är det viktiga. Jag har varit orolig de senaste dagarna, men det börjar släppa nu. Han har liksom fått hjälp. Han mår bra. Min goa morfar.

 

2011-07-06 22:27:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback