LARS WINNERBÄCK.

Har precis duschat, tagit på mig kläder och sminkat mig.
Med andra ord; gjort mig till kvinna.
Typ.

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck. Det var ett tag sedan sist. Fan (ursäkta svordomen (eller nej förresten)) vad han är bra. Han är en sådan där artist som sträcker sig till en bred målgrupp, jag menar, både Louise 18 år och Morgan 57 år kan finna något bra med hans musik. Hehe, tog mig och pappa som exempel.

Eftersom jag inte har någon bra bloggfantasi just nu så kan jag slänga in en fem-i-topp-lista över mina favoritlåtar med mannen, myten, legenden - Lars Winnerbäck.

5. Elden
4. Elegi
3. Du Hade Tid
2. Åt Samma Håll
1. Där Elden Falnar (Men Fortfarande Glöder)

2011-07-20 14:36:40
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback