LÖRDAG - CHILL/WIMBLEDON/BRÖLLOP.

Vaknade innan 11. Övervägde att sova ett tag till, men den kurrande känslan i magen krävde att jag skulle gå upp och göra frukost. På frukostmenyn idag stod omelett, makrill i tomatsås, samt några tomater. Spenderade en stund till i sängen, somnade till och med, men mamma ringde och väckte mig när klockan var halv tre. Då hade jag sovit i en halvtimme. 

Jag gick upp och parkerade röven i soffan och kollade damfinalen i årets Wimbledon. Direkt därefter bytte jag kanal till TV4 som visade bröllopet mellan Monacos furst Albert och Charlene Wittstock. Herre min je vad fin Charlene är. Där har gammelgubben gjort ett redigt kap. Oj, så kanske man inte får säga om en sådan person. Förlåt Albert, om du nu läser min blogg.

2011-07-02 20:55:13
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback