DEPRIMERANDE VÄDER .

Tittar ut genom fönstret och möts av en grå himmel som det faller ett x antal regndroppar ifrån. Så har det sett ut hela dagen. Hur deprimerande är inte det på en skala? Det blev ju inte mycket bättre av att idag var dagen då min farmors urna skulle sänkas ner i marken. Vi samlades vid kyrkogården innan halv tre och jag var hemma igen cirka en kvart efteråt. Trodde det skulle ta mycket längre tid, men det var skönt att det var över så snabbt eftersom det blir så spänd och jobbig stämning. Jag är i alla fall glad över att jag gick dit. Hon var cool, min farmor.

Vila i frid.

2011-07-15 16:13:09
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback