SUPERSIZE VS. SUPERSKINNY.



Tittar på Supersize vs Superskinny och påminns om den tiden då jag älskade att äta godis/chips/andra onyttigheter samtidigt som jag såg på liknande program. Det fanns inget bättre att, för att ta ett exempel, se deltagarna i Biggest Loser träna och svettas samtidigt som jag själv satt med röven i soffan och stack ner handen i en chipspåse.

Den tiden är förbi nu, nu har jag bytt ut chipspåsen mot jordgubbar med grädde.
I alla fall när det gäller vardagarna, och det känns, rent ut sagt, för jävla bra.
2011-07-12 20:56:55
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Stefan Nilsson
DATUM: 2011-07-15 | TID: 23:03:30
URL: http://biggest-loser.se

Du skulle inte vilja ändra texten "Biggest Loser" så att den länkar till vår blogg så att fler får höra om serien? :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback