UDDEVALLA & STENUNGSUND.

Idag bjuds det på lite halvtaskigt väder här på Västkusten. Det är varmt, men framåt kvällen (ja, typ nu alltså) vankas det regn och kanske även åska. Båda delarna tycker jag dock att vi fick nog av häromdagen. Jag satt ihopkurad under ett tjockt täcke med gula proppar instoppade i mina öron. Tufftjej_93 liksom.

I alla fall så har jag idag besökt både Torps Köpcentrum i Uddevalla samt Stenungstorg i Stenungsund. Höjdpunkten idag var dock min underbart goda Tendercrisp Chicken från BK och godiset från Godis City i Kungälv. Ingen GI-dag för mig idag alltså, men va fan. Bara på't igen imorgon.


Gott.

2011-07-21 17:57:54
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback