SÖNDAG; ÄLSKLING, SOL OCH PIZZA.

Idag kom min älskling hit!!!!!!! (Osv.) Nästan omgående då han hade kommit fram så åkte vi iväg till badplatsen Mörudden på Hammarö för att sola. Killen badade till och med. Fräckt det. Vi var på Mörudden i någon timme innan vi sedan åkte hem istället. Han - brun som en pepparkaka. Jag - likblek. Som vanligt då...

Kvällen spenderades på Kebabhouses uteservering. Egentligen skulle vi ha suttit på någon uteservering vid Kungsgatan i stan, men det var bara två ställen öppna, så vi ska eventuellt dit imorgon istället. På Kebabhouse beställde vi, i alla fall, in varsin pizza och dryck. Jag var neutral och körde på en Calzone; ost, tomatsås och skinka. Inga konstigheter. Han, däremot, beställde någon casa blablabla med oxfilé, champinjoner, tomater, osv, osv. Fint ska det vara åt herrn. Min älskling.

När vi hade ätit klart gick vi bort till Båten och Timmys (ni som känner till Karlstad vet vad jag menar) för att sätta oss vid älven en stund. Det är så fint där när solen skiner och ännu finare är det när man är med ett sådant fint sällskap. Smööööörigt, jag vet. Jag har lärt mig av han jag hänger med. Så att säga.

Next up imorgon; köpa bikiniöverdel, sola, packa, gå till någon uteservering & bara njuta av livet.



2011-07-31 23:05:40
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback