OCH SÅ VAR DET TISDAG.

Och så kom jag hem till Karlstad igen och uppdateringen skönk till botten. Anledningen till detta är att det tar en evighet att publicera bilder med den internethastigheten vi har och som ni nog alla vet så är det inte så roligt att klicka sig in på en blogg där det bara finns flera rader text, men inga bilder.

Nu vet ni hur det ligger till i alla fall.

Idag bjuds det på sol i Karlstad. Mamma pratar om att vi ska åka och bada. Jag gör vågen. Eller inte. Jag hatar att vistas på stranden där det finns flera tusen personer som har perfekta kroppar. Typ. Därför jag inte har badat på 3-4 år. Yey. Vet att det är löjligt gjort, men det är så jag känner. And I hate it.


2011-07-26 12:17:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback