NY DESIGN, SAMMA BLOGG, SAMMA BLOGGERSKA.

Efter att ha fixat med Ellinors blogg i ett par dagar så blev även jag sugen på att förnya mig lite.

Tänkt och gjort; Headern är utbytt. Bakgrundsfärgen är numer helt vit. Typsnittet i rubrikerna är ändrade. Färgerna på rubrikerna lika så. Är inte helt nöjd än, men jag kan med handen på hjärtat säga att det, i alla fall, är den mest ljusa bloggdesignen jag någonsin har haft. Känns lite konstigt, då jag är van mörka färger, men jag kände att det var dags nu. Den här ljusa bloggdesignen får symbolisera hur det mesta i mitt liv är just nu. Nämligen ljust.
2011-07-04 21:40:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback