IDAG, LÖRDAG.

Hellu på er!
Det bjöds på fint väder den första halvan av lördagen så jag och mina föräldrar tog tillfället i akt och åkte till stranden för att sola. Låg där i ett par timmar och har nu en fet bränna. Fast... Ne. Jag fattar det inte. För ett par år sedan blev jag brun av att bara vistas i solen en kort stund. Nu händer det inget. Inte ens när jag verkligen försöker bli brun. Får väl hoppas på att det snart blir inne att vara albino.

För övrigt så har jag varit sjukt duktig idag för jag har cyklat 1,2 mil på min träningscykel. Inte allt samtidigt dock. Cyklade först 7 kilometer innan frukost och nyss så cyklade jag de övriga kilometrarna. Bra Louise, snart kommer du bli riktigt jävla fit.
2011-07-30 20:28:33
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback