I AM DROWNING IN YOUR LOVE.

Tisdageftermiddag.
Jag blir så vilsen när det gäller dagarna när jag är ledig, men okej, det är tisdag idag. Jag höll tummarna för att solen skulle våga sig fram idag, men icke. Molntäcket ligger tjockt över himlen. Ännu en dag då jag inte kan bättra på brännan alltså. Jag får vara glad över att jag i alla fall fick lite färg under de tre veckorna som jag jobbade på förskolan, för någon mer färg kommer jag säkerligen inte få.

Idag ska min älskling gå handledarkursen så att jag kan övningsköra med honom. Älska att ha en äldre kille, säger jag bara! Och älska att han är så otroligt underbar så att han bestämmer sig för att gå den där tre timmar långa kursen som är sjukt tråkig. Eller okej, jag tyckte den var helt okej, men för en som har kört bil i elva år är den nog inte så intressant. Men resultatet blir ju att jag snart kan köra omkring därborta på Tjuvkilsvägarna.
2011-07-05 14:00:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback