EN MIL.

Fick en motionscykel hemkörd till mig häromdagen. Den är egentligen min farbrors, han hade den för ganska längesedan så den är gammal, men för mig spelar det ingen roll. Huvudsaken är att den går att cykla på och herre min je vad jag har cyklat idag! Cyklade fem kilometer tidigare idag och cyklade fem kilometer igen nyss.

Har tänkt att cykla en mil sammanlagt om dagen i börjar, sen ska jag öka allt eftersom. Jag känner att just nu så är allt bättre än inget, just för att jag är lat som fan. Känns skönt att komma igång med någon form av motion i alla fall, istället för att ha röven parkerad i soffan hela tiden.

2011-07-11 21:26:54
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback