DEN TJUGOFÖRSTA DAGEN I JULI.

Dagens mående: Bra, men rädd på grund av att det är åska på väg hit.
Dagens humör: Glad och peppad.
Dagens borde: Somna innan åskan kommer.
Dagens vill ha i allmänhet: Imorgon; Lysekil och Rebecca & Fiona.
Dagens materiella vill ha: En ny garderob; alltså nya kläder.
Dagens planer: Lägga mig. Sova.
Dagens beroende: Har bytt frågetecknet mot detta tecken ";" i denna lista.
Dagens längtan: Efter imorgon.
Dagens klädsel: Leggings, blommig klänning och vit tröja.
Dagens smink: Consealer, puder, rouge, kajal & mascara.
Dagens frisyr: Uppsatt. Idag igen. Jag som egentligen hatar uppsatt.
Dagens låt: Någon med de där två tjejerna. Tror de heter Rebecca & Fiona.
Dagens dummaste: Åter igen; åskan som är påväg hit.
Dagens bästa: Att bara få vara med min älskade är bäst!
Dagens roligaste: Liar Liar. Älskar Jim Carrey.
Dagens misslyckande: Har inte ätit nyttigt idag. Dock har jag ätit himla god mat.
Dagens köp: Godis. Ej bra.
Dagens godis: Salt. Såklart. 
Dagens mat: Tendercrisp Chicken på BK, sedan åt jag ris, skinka, sallad & sås hemma.
Dagens tidning: -
2011-07-21 23:00:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback