DEN TJUGOFJÄRDE DAGEN I JULI.

Dagens mående: Bra, men inte så bra.
Dagens humör: Just nu är jag lite down, på grund av att jag inte är med min älskling längre.
Dagens borde: Packa upp.
Dagens vill ha i allmänhet: Veckan som har gått på repeat, om och om igen.
Dagens materiella vill ha: Converse.
Dagens planer: Blogga ett par inlägg till, se på tv för att sedan sova.
Dagens beroende: Den här punkten är bara jobbig.
Dagens längtan: Efter vad resten av sommaren har att erbjuda.
Dagens klädsel: Leggings, vit kjol, militärgrön oversize t-shirt och puderrosa tröja.
Dagens smink: Consealer, foundation, puder, rouge, ögonbrynsskugga och mascara.
Dagens frisyr: Nytvättat, ofixat.
Dagens låt: Hard - Rebecca & Fiona.
Dagens dummaste: Att jag åkte hem.
Dagens bästa: Att min familj och älsklings familj träffades för första gången.
Dagens misslyckande: När mina föräldrar körde fel på vägen till Tjuvkil. Hehe.
Dagens köp: LOKA och lösgodis.
Dagens godis: Lösgodis från CityGross.
Dagens mat: Tex Mex buffé på Rasta i Brålanda.
Dagens tidning: Expressen/Aftonbladet.
2011-07-24 21:45:20
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback