DEN NIONDE DAGEN I JULI.

Dagens mående: Mätt. Lite ångest över alla kolhydrater jag har proppat i mig.
Dagens humör: Glad. Kär.
Dagens borde: Sluta äta.
Dagens vill ha i allmänhet: Allt.
Dagens materiella vill ha: 1000000000 kr.
Dagens planer: Sluta äta, göra mig i ordning & sova.
Dagens beroende: Äta? Pussas? Kramas?
Dagens längtan: Efter sängen. 
Dagens klädsel: Kjol & linne.
Dagens smink: Consealer, puder, rouge, ögonbrynsskugga & mascara.
Dagens frisyr: Fönat & en fläta i luggen.
Dagens låt: -
Dagens dummaste: Venne. Alltså; vet inte.
Dagens bästa: Att min älskade är här.
Dagens misslyckande: Att jag åt godis & diverse annat onyttigt.
Dagens köp: Godisremmar, chips & dip.
Dagens godis: Godisrem, chips & salta pinnar. Fuck my life.
Dagens mat: Kycklingfilé, pommes, sallad & beasås.
Dagens tidning: -
2011-07-09 23:38:28
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback