DEN FJORTONDE DAGEN I JULI.



Dagens mående: Bra. Lite yr, men bra.
Dagens humör: Glad.
Dagens borde: Gå till min syster. Skriva ner saker som jag ska packa i resväskan.
Dagens vill ha i allmänhet: En brunbränd kropp.
Dagens materiella vill ha: Min långklänning. Komsi!
Dagens planer: Gå till min syster och få håret färgat.
Dagens beroende: De där två tjejerna, ni vet.
Dagens längtan: Efter sol och bad. Ja, ni såg rätt. Jag längtar efter att bada (!). 
Dagens klädsel: Svart klänning.
Dagens smink: Puder, rouge & mascara.
Dagens frisyr: Uppsatt. Snart nyfärgat.
Dagens låt: Boy - Rebecca & Fiona, samt Hard - Rebecca & Fiona.
Dagens dummaste: Vädret.
Dagens bästa: Rebecca & Fiona.
Dagens misslyckande: Drack en CocaCola.
Dagens köp: Inget, för pappa köpte hårfärgen åt mig.
Dagens godis: Inget.
Dagens mat: Kebabsallad med vitlökssås. Min nya grej.
Dagens tidning: -
2011-07-14 18:36:49
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback