DEN FJÄRDE DAGEN I JULI.

Dagens mående: Jag mår bra, men är orolig pga det jag skrev i förgående inlägg.
Dagens humör: Ett glatt humör, nästan hela tiden.
Dagens vill ha i allmänhet: Fred på jorden, eller något.
Dagens materiella vill ha: Långklänningen från H&M som mamma beställde förra veckan.
Dagens planer: Tvätta mitt ansikte. Borsta tänderna. Kolla tv. Sova.
Dagens beroende: Att fixa med bloggkoder och diverse andra bloggrelaterade saker.
Dagens längtan: Efter fredag. Efter min älskade.
Dagens klädsel: Kortbyxor och en randig tröja.
Dagens smink: Inget smink alls.
Dagens frisyr: Uppsatt i en hästsvans. Hästsvans... Fan vilket fult ord.
Dagens låt: Längesen - Petter & Veronica Maggio.
Dagens dummaste: Att morfar inte mår bra.
Dagens bästa: Att det bara är fyra dagar kvar till fredag.
Dagens misslyckande: Vet inte.
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens godis: Ingenting alls.
Dagens mat: Hamburgare med ost på, vitlökssmör, beasås & sallad.
Dagens tidning: -

2011-07-05 00:39:31
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback