DEN FEMTONDE DAGEN I JULI.

Dagens mående: Har ett lättat hjärta, alltså mår jag bra.
Dagens humör: Lite nervöst, sådär som det är någon dag innan avfärd.
Dagens borde: Packa om min väska och packa LÄTT.
Dagens vill ha i allmänhet: Sömn.
Dagens materiella vill ha: Ingenting nu när jag har fått min älskade långklänning.
Dagens planer: Blogga och sova.
Dagens beroende: Läppglans.
Dagens längtan: Tills jag får se Rebecca & Fiona. 
Dagens klädsel:
Se bild lite längre ner på bloggen.
Dagens smink: Det vanliga plus solpuder och ögonskugga.
Dagens frisyr: Mittbena. Lite DustIt:at och sprayat.
Dagens låt: Party Rock Anthem - LMFAO.
Dagens dummaste: Att det, enligt yr.no, ska regna i princip hela veckan. Kul.
Dagens bästa: Lönen kom in på kontot och att jag fick hem min långklänning.
Dagens roligaste: DETTA: Egoina Trillar. Jag älskar den tjejen! HAHAHAHHAHA.
Dagens misslyckande: Min packning. Haha.
Dagens köp: Ingenting alls. Snål nu när jag har fått lön. HA HA.
Dagens godis: Fredagsmys idag ju, så ja, lakrits.
Dagens mat: Kött, sås, GI-pasta & sallad.
Dagens tidning: -
2011-07-15 23:59:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback