CHANGED PLANS.

Under eftermiddagen var det menat att jag skulle ta bussen till stan för att träffa Rebecca. Vi har inte setts på, typ, en evighet, men eftersom det blev ändrade planer så kommer dröja ett tag till innan vi ses. Jag deppar dock inte ihop för det, utan kommer nu få tid till att både städa och fixa mig inför imorgon.

För vad händer imorgon?

Min älskade pojkvän kommer åka de 25 milen, som det är mellan oss, upp till Karlstad för att få träffa mig igen. Vi har planerat ett besök på Forshagafestivalen på lördag, i övrigt vet jag inte riktigt vad som kommer hända under helgens gång, men egentligen så spelar det ju ingen roll vad vi gör - bara vi är tillsammans.


Min lilla gos.

2011-07-07 13:31:41
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback