BYTER TJUVKIL MOT LYSEKIL.

Ställde alarmet på 10.00. Sjukt tidigt när det gäller en sommarlovsdag, men anledningen till att jag gjorde det är för att vi ska åka till Lysekil idag. Vi åker runt klockan ett och innan dess så är det ungefär 4896909 saker som måste bli gjorda; jag måste se till att jag packar med mig rätt kläder, jag måste duscha och tvätta håret, jag måste komma på hur jag ska se ut ikväll, osv, osv.

Ikväll? Vad händer ikväll? Varför ska jag till Lysekil?
Om ni nu har missat varför jag ska till Lysekil (som jag inte tror någon har gjort då jag har tjatat om det i nästan varje inlägg, typ) så kan jag meddela er att jag ska dit för att bo på hotell samt för att se DJduon Rebecca & Fiona spela på havsbadet ikväll. Det blir första gången jag är ute i vimlet så jag är rätt duktigt nervös. Men med min charm så kan det ju inte gå annat än förbannat bra. Eller hur?`

2011-07-22 11:03:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback