9 MÅNADER MED DIG, MIN KÄRLEK.


Jag älskar när du grillar kyckling, för din grillade kyckling är bland det godaste jag här ätit.
Jag älskar när du har fixat dig för utgång, för då är du sådär extra snygg.
Jag älskar när du pratar och höjer på ditt vänstra ögonbryn, för då är du som mest sexig. 
Jag älskar när du säger till mig att jag är din lilla mys, för då är du så otroligt gullig.
Jag älskar när du berömmer mig för att jag har lagat mat osv., för då blir jag generad.
Jag älskar när du håller om mig/håller mig i handen när vi går i affärer, för då känner jag mig älskad.
Jag älskar dig, min kärlek.

Idag är det nio månader sedan du och jag blev vi.
Den här veckan som har gått har varit den bästa veckan i mitt liv. Jag har älskat varje sekund av den, för vi har varit tillsammans mer än vi någonsin har varit förut. Det här känts så otroligt skönt att veta att jag inte skulle åka hem efter bara någon dag, utan att jag skulle stanna en hel vecka.

Så här i efterhand så ångrar jag mig dock, jag skulle ha stannat längre, för nu är jag tillbaka här igen; ledsen och nere. Jag älskar att vara med dig, det är så tungt att behöva åka flera mil bort från den jag älskar mest i hela universum. Jag hoppas vi ses snart igen. Jag älskar dig. Jag älskar dig förbannat jävla mycket.
2011-07-24 22:36:23
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Hilda
DATUM: 2011-07-25 | TID: 22:38:59
URL: http://hildahemmingsson.blogg.se/

Åh grattis till er!! Tiden går så fort :o



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback