SOMMAREN 2011.

Jag längtar som en tok efter sommaren. Visst, jag brukar längta efter värme och solsken, men den här längtan som jag har nu är större än vad jag någonsin tidigare har känt. Jag brukar störa mig på folk som säger att just den här sommaren kommer bli deras bästa, för så säger de varje år, men jag tror på riktigt att den här sommaren kommer bli den bästa som jag någonsin upplevt.

Förutom en massa sol och, för en gångs skull, även bad så kommer jag spendera en hel del tid på älskade Västkusten om allt blir som planerat. Fryksdalsdansen står även högt upp på min to-do-list, likaså en tripp till Norge. Ska även tvinga min älskade att spela tennis med mig. Hihi. :)


ÄLSKADE SMÖGEN!
2011-01-31 23:50:31
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback