NÅGOT ATT SE FRAM EMOT: HOCKEYTIME PÅ LÖRDAG.

På lördag ska jag till Löfbergs Lila Arena för att se Färjestad ta emot Södertälje. Det var ett tag sedan jag var på hockey nu. Sexton dagar för att vara exakt. Det var då när Skellefteå var på besök och blev besegrade först efter straffar. Matchen på lördag får gärna vara lika bra som vad den matchen var, dock skulle jag föredra om Färjestad lyckas vinna redan efter full tid istället.


(OK. Ari Vallin spelar inte i Färjestad längre, men han finns fortfarande kvar i mitt hjärta. Jag saknar honom varje match. Jag saknar en finsk spelare i Färjestad. Det brukar alltid finnas en finsk spelare här. Vad har hänt liksom?)
2011-01-18 00:59:55
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback