DAGENS LUNCH.



GI-pasta, bacon i tomatsås och sallad stod på dagens lunchmeny.
Snabbt, gott och, framför allt, enkelt.


Tänkte vara extra hård och disciplinerad (har alltid velat ha med det sistnämnda ordet i ett blogginlägg, nu lyckades jag med det; WOHO!) när det gäller vad jag stoppar i käften de kommande två veckorna. Anledningen till det är att jag ska på bröllop den tionde september och jag behöver tappa några centimeter för att inte riskera att se ut som en flodhäst som vill dölja sin kropp i en oslimmad klänning. Ni fattar...

Så de kommande veckorna tänkte jag köra på, mer eller mindre, som vanligt, dock kommer jag försöka hålla mig undan godis på helgerna. Ska också hålla hårt på att cykla minst fem kilometer om dagen. Förra veckan cyklade jag bara, sammanlagt, 1,4 mil. Inte okej!
2011-08-29 15:04:04
Mat och hälsa Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback